tisdag 28 februari 2012

I måndags började jag skolan! Det verkar himla gött, fin stämning och sköna människor. Tror dock att jag är den enda som pluggat musik förut och att jag redan gjort det mesta, men det gör ingenting för jag har glömt massor, och repetition är alltid bra! Sen är ju huvudsaken att jag får hänga i Australien, sjunga och träffa massa härligt folk, så jag är så nöjd så! Har klickat jättebra med en tjej i klassen som heter Jo, hon verkar awesome. De andra är också trevliga, så klart. Igår blev vi uppdelade i band/ensembler, och jag och Jo var sjukt kvicka med att se till att hamna i samma. Har ju bara vart i skolan i några dagar så kan inte riktigt säga vad för nivå folk är på, men det här blir säkert jättebra!

Jo och jag

Idag ska Penny, en tjejkompis till killarna, ha avskedsgrej. Blir trevligt! Har klickat bra med killarnas vänner aswell, alla är jättetrevliga. De flesta är ju det här down under. Det är en go stämning nästan vart man än går och vilka man än träffar, liksom! 


Nu ska jag nog ta en promenad i det kassa vädret, hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar