tisdag 6 mars 2012

Redan Mars?

Idag var det tre veckor sedan jag kom hit, vilket känns lite sjukt. Jag trivs jättebra i skolan, känns nästan som Donner ibland! Idag hade vi Music Technology och sen Band Rehearsal. Jag och Jo satt och sjöng och spelade under vår håltimma på två timmar, pratade lite smått om att sätta ihop något litet miniband eller liknande. Får se!

fina Jo



I helgen hade vi fest här hemma i lägenheten, himla trevligt. Det var många som egentligen skulle på en festival en bit upp längs kusten men den blev inställd pga alla översvämningar som härjar just nu (helt crazy) så vi löste kalas här istället. Mycket trevligt folk i vår lilla lya.


 
Jag har hunnit med en hel del sen jag skrev sist, men orkar inte riktigt skriva om allt (så kul är jag). Kan säga att jag spenderat feeett mycket pengar på mitt hår, vilket inte var meningen, men jag blev nöjd så det är ju bra. Har även insett att jag måste lösa jobb typ nästa vecka. Eller i alla fall gå kursen man måste gå för att få jobba i bar, sen börja söka som en galning. Tror det kommer lösa sig ganska bra genom kontakter dock!

Jag var för övrigt och tränade idag. Sprang (och gick) bara på bandet men är ändå helt död, har inte tränat sen jag kom hit, haha! Innan jag åkte tränade jag varannan dag och sen jag kom hit har jag levt loppan med Bacardi Breezer och vin, så det var liksom dags nu. Kändes himla bra! Nu ska jag käka lite kvällsmat och slöa framför tv:n tänkte jag, upp tidigt till skolan imorgon! Hörs snart

Kram
Glad tjej efter skolan. En något tröttare Sofia nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar