lördag 11 februari 2012

Resfeber

Waaaah. Med fjärilar i magen och förkyld sitter jag sista kvällen innan jag åker och försöker lyckas med packningen, går sådär. Har inte så mycket att skriva mer än att jag är nervös inför flygresan men lugn på samma gång, kommer ändå inte orka vara flygrädd i 25 timmar så det löser sig! Ikväll ska jag bara hänga med familj och packa, sen imorgon är det bara att göra sig klar och se till att inte glömma något. Åker på kvällen imorgon, men åker från Torslanda vid 17 ungefär. Nu satt jag precis och funderade på varför jag är så fruktansvärt yr och pirrig i maggen, så kom jag på att jag bara ett två mackor och lite flingor idag (känner att det är viktiga grejer ni får veta idag).. Man hinner inte riktigt med att äta i resfebern! Nu blir det dock mammas goda mat till middag, sen blir det till att bara umgås tills det är dags att packa igen och till sist sova. Hörs i Sydney, vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar