fredag 10 februari 2012

2

Åker alltså i övermorgon. Packade om allt igårkväll, insåg att jag inte skulle få plats med alla saker jag behöver ha med mig förutom kläderna som redan tog upp hela väskan. Packa om, packa rätt! Skrev även ut massa kort igår på nära och kära, ni kommer hänga med mig där nere också, så klart! Idag har jag inte mycket planerat, bara hänga med systerson och pappa, och sen kommer Erika hit. Får se om det blir en sista sväng till staden G, isåfall tar jag och Erkan några glas med Annie på Andra Lång. Vi får se! Imorgon blir det "avskedsmiddag" med familj (några av min stora skara i alla fall) och sen på söndag så smäller det. Har redan saker planerade i Sydney för nästa vecka, känns lite sjukt att prata om vad jag kommer göra om mindre än en vecka "hemma" på andra sidan jorden. Crazy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar