onsdag 1 februari 2012

Visum klart. Fett. Nu är det bara CSN som ska bestämma sig för om jag får pengar eller icke, blir ju lite halvlack om de nekar mig money, faktiskt! Men det är säkert inga problem! Tänkte ringa och tjata lite på dem imorgon, eftersom jag åker om 11 dagar.

Idag har jag gjort absolut ingenting, Eller jo, jag har tecknat. Var ute och drack vin igår med fina Annie, himla bra kväll! Är dock lite schleten idag, så att säga.


Dagens kladd. Kan inte bestämma mig för om den är klar eller inte, tror jag vill ösa på mer skuggor och såntdära.
 Nu börjar det kännas i magen att jag ska åka. Josh skulle kika lite på om han kunde lösa jobb åt mig, vilket hade vart awesome, för då kan jag resa lite när jag har lov! Fett. Det känns så bra. Men konstigt, på något sätt.


Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar