måndag 13 februari 2012

Sydney

Efter en låååång resa är jag nu äntligen framme i Sydney. Ikväll kommer Josh och hämtar mig och min packning så jag flyttar alltså in idag istället för imorgon, som jag tänkt från början. Spännande! Jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag är här, men det kommer nog snart. Jag grät lite på planet till Happy Feet 2 (till mitt försvar var det mitt under en kärleksförklaring i form av sång från mor till son) när jag tänkte på lille William och Lisa och på att min Anna kom och vinkade av mig med sin pojk. Annars har jag inte insett att jag inte kommer träffa er på länge länge lääänge. Jag saknar er så klart, men har som sagt inte förstått att jag ska bo här riktigt, så ingen hemlängtan än (hade vart himla synd om jag haft det efter mindre än en dag, kanske)! Har i alla fall sett Operan, bron och fina parker idag! Jag gillar't.

Nu behöver jag ett glas vin, choklad och en massage, men jag fÃ¥r nöja mig med en hotellsäng för stunden. 

Hoppas ni mår fint! Ta hand om er,
Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar