måndag 4 juni 2012

Josh 23

Idag fyller min man ar! Grattis fina du.

Borjade dagen med en lyxfrukost, sen en slo formiddag med film. Innan Josh skulle till jobbet hann vi aven med att aka till ett kopcenter och shoppa/byta lite fodelsedagsklader. Var aven inne i en Pet Shop och tittade pa guldfiskar, det skulle bli min present till honom (plus att ga pa bio) men en fisktank kostar ju tokmycket sa vi far se hur det blir med det. De hade valpar i stora glasburar, gjorde sa himla ont i mig.

Giget igar blev inte av for min del utan de behover mig pa fredag istallet. Annat band, lite mer soul och funk, men tydligen otroligt duktiga musiker dar med sa det ska bli jattekul!
Ett till stalle har forresten mailat mig om min jobbansokan! En bar i stan, de bad mig skicka in min resume och sa far vi se om jag far komma pa intervju eller inte. Blev valdigt glad att jag fick svar i alla fall.

Nu ar det dags att sova har borta
Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar