lördag 9 juni 2012

Min alskade William har fyllt 1 ar! Kanns trakigt att jag inte var med honom pa sin forsta fodelsedag, men jag och Josh firade lite igar med champagne och fantastisk mat!

I torsdags var vi pa fodelsedagsmiddag for Josh hemma hos hans mamma, jattetrevligt!
Giget i fredags gick helt ok, vi hade inte repat alls och jag har aldrig sjungit med dem forut, sa det var valdigt improviserat. Nat, en annan sangerska som var med, sjong mest lead da hon sjungit med musikerna (forutom trummisen) forut och kunde alla latarna, sa jag la mest lite stammor i bakgrunden. Blev lite lead pa tva latar dock. Det var kul! Vi spelade pa en privat pojkskola pa deras lunch, har ingen aning om varfor men de verkade nojda. Blev till och med lite dans for nagra av killarna, superkul!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar