tisdag 12 juni 2012

Mysig tisdag

Idag har varit en regnig dag. Josh sov halva dagen da han jobbat natt, sen trotsade vi vadret och akte vi till jattemysiga Newtown och vandrade runt i lite butiker. Vi kopte stearinljus i en liten affar Josh visat mig forut. Han har berattat om en fin hund som brukar vara med agaren i affaren, men sist vi var dar (vilket var ett bra tag sedan) sa var vovven inte dar. Idag hade vi mer tur och fick gosa och busa bland alla ljus! Agaren ar supertrevlig och har en fru fran Holland sa det blev mycket snack om Europa nar vi var dar for nagra manader sedan, men den har gangen tog hunden nastan all var uppmarksamhet. Vi gick in i manga butiker, det finns sa mycket skoj dar. Vi lyckades dock halla oss fran att kopa mer an ljusen, en vas och en bukett blommor! Jag alskar ju blommor och ljus, sa jag blev valdigt nojd.

Nu sitter jag med lyssnar pa jazz och bara njuter.

Ni vet val att ni ar med mig har borta pa andra sidan?
Alskade ni.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar