måndag 18 juni 2012

Tjugotreargangertre-fest

I helgen hade vi fest for Chris, hans tvillingbror Reece och Josh som alla fyllt 23. Vi blev en valdans massa folk i var lilla lya med pizzabak, musik och ol. Mycket trevligt!

I veckan ska jag till skolan och sjunga lite, inte mycket annat planerat. Ska nog forsoka traffa min Hannah i alla fall. Pa sondag ar det dags for Melbourne! Vi ser fram emot var lilla resa valdigt mycket, men det alltid lika utmanande att flyga for min del. Pa vagen hit hann jag ju dock vanja mig, sa aven fast jag ar narvos over att jag ska flyga hela vagen hem sjalv sa vet jag att jag inte kommer orka vara radd i 26 timmar i strack. Kroppen orkar inte helt enkelt.

Jag saknar er dar hemma valdigt mycket. Har ni det bra?

Kramar









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar