lördag 23 juni 2012

Midsommarfirande

Igar firade jag, Karin, Sean (Karins pojkvan) och Karins svenska van Anna midsommar! Vi bakade kanelbullar, at middag (inkl. kottbullar, sa klart), drack vin och spelade kort. Mycket trevligt!

Innan firandet var jag och Karin pa gymmet, sa himla skont att trana igen. Joggade i 30 min utan att stanna, vilket ar en BIG deal for mig som inte sprungit mer an en kvart at gangen sen jag var 16, haha. Fattade inte vad som hande, hade val massor av energi som ville ut. Idag har jag varldens traningsvark, kanns bra.

Imorgonbitti aker vi till som sagt Melbourne, blir nog en dag pa stan och sen nagra glas med Katta och Lotta dar nere. Vi har lite saker vi vill gora och se, bland annat olprovning (Ja, Josh ar val lite mer sugen an jag som inte ens dricker ol). Men jag tanker att det blir kul anda!

Idag var det underbart vader, vilket jag tog vara pa med en promenad ner till vattnet och solade pa bryggan.

Hoppas ni hade en fin, klassisk midsommar dar hemma med regn, massor av god mat och blommor!

Kramar









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar