torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Vilken underbar dag! Borjade med att aka till skolan och repa fran 9-1, sen hem och mysa med min fina kille pa 2 manaders-dagen (fick kottbullar, for att han vet att jag gillar det - hur sot?) och till sist repa Gospel fran 7-9. Som pricken over i:et sa fick jag idag ett mail fran ett cafe som jag sokt jobb pa med beskedet att jag ska komma pa intervju pa tisdag. Kalasbra!

Det finns nog ingenting som toppar att sjunga Gospel med ett band av otroligt duktiga musiker, tillsammans med helt galet talangfulla sangare. Spelade in lite nar vi repade, sa kan handa att jag lagger upp nagot imorgon sa att ni kan fa hora vad vi gor for kul med Gospelganget. Ar sjukt trott, men saa lycklig just nu!

Har inga roliga bilder fran idag sa det far racka med de finfina papegojorna som vantade pa bussen med mig imorse

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar