söndag 29 januari 2012

Två veckor kvar

Idag är det alltså bara 14 dagar kvar och jag börjar bli lite lite stressad. Har nämligen inte fått klart CSN, visum eller försäkring så måste ta tag i det ordentligt imorgon. Tänkte även börja lite smått med en packningslista och se om jag behöver köpa något. Så ser min vecka ut, sjukt mycket att göra just nu.. Ne. Men det är ganska gött ändå, att bara vara, i alla fall nu fram tills jag åker. Hänga lite med syster och systerson och gymma och sånt där man aldrig haft tid för annars. Ska försöka hänga med folk så mycket som möjligt, passa på nu innan jag åker liksom.

Idag har jag bara tränat och haft mysig middag med familjen här hemma, inte något att skriva om direkt kanske. Nu sitter jag och rensar bilder så att mamma och pappa inte behöver ha en knökfull dator när jag åker, så kul är jag denna söndagskväll! Hoppas ni mår fint. Om nu någon läser, inte så många kanske haha! Cheers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar