söndag 22 januari 2012

Idag pratade jag en snabbis med Hannah (Gustafsson) på skype. Hon börjar skolan på tisdag och skulle till stranden imorgon, blev inte alls avis. Det är tydligen jättevarmt där borta men har regnat lite! Josh har sagt att denna sommaren har varit ganska kass, men jag tror att en "dålig" sommar i Sydney är en fett bra sommar i Sverige, så jag är ganska lugn. Nu har mamma och pappa fixat husbil till deras semester i NZ och vi har börjat diskutera packning och dylikt. 21 dagar kvar idag, om tre veckor sitter vi alltså på planet. Jag får ganska ofta frågan om jag har resfeber eller har fjärilar i magen, men jag har verkligen inte det än. Jag är ju som sagt flygrädd, så det är väl mest det jag är nervös för. Att jag ska bo på andra sidan jorden har jag inte insett än, nervositeten och seperationsångesten kommer nog inte förrän jag börjar säga hejdå till folk.

Kommer i alla fall bli himla nice med sommar, gött folk, ny miljö och musik!

Cheers


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar