onsdag 25 januari 2012

Stockholm

Sitter i en av mina bröders lägenhet i Stockholm. Har vart här igår och idag och åker hem imorgon! Igår sa jag hejdå till min bror Johan (alla mina tre bröder bor här uppe) och hans lilla familj, och sen även fina Sara och Johannes. Det blev middag hos bror och vin med Sara och Jompa, sen hem till Saras mysiga rum och sova! Var så himla fint att träffa dem igen, det har blivit allt för sällan efter Donner-tiden. Nu när jag har börjat säga "hejdå" (Johannes påpekade klokt att jag kommer ju faktiskt tillbaka, så Hejdå är inte rätt ord utan vi säger På återseende!) börjar jag känna lite resfeber faktiskt. Har en del saker kvar att fixa och inser att jag nog borde ta tag i det nästa vecka, sen blir det stressigt. 18 dagar kvar idag, så än så länge har jag ju tid på mig, men tiden bara flyger iväg måste jag säga. Nu blir det kvällsmat och sen sängen! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar