torsdag 19 januari 2012

Det börjar närma sig

Ja, jag är nu med i bloggvärlden (igen, men jag vet inte om mitt bloggande som svart och svår fjortonåring räknas). Jag tänkte att "en blogg får jag ju ha när jag bor där borta!". Ja, jag vet att det är tre veckor kvar, men jag är ju som jag är och kan inte riktigt vänta! Nu har Hannah Bebben Gustafsson snart landat i stora staden S och om 24 dagar är det min tur att sitta på flygplatsen med pirr i magen. Det börjar liksom bli på riktigt nu! Helt sjukt. Jag har lite saker kvar att fixa med CSN och visum, men that's it. Boende och allt är löst sen länge tack vare kontakter och ett himla flyt, superskönt! Det är klart att det är blandade känslor att lämna familj och vänner, men jag tror verkligen det här kommer vid helt rätt tillfälle i mitt liv, faktiskt! Det blir nice. Imorgon tänkte jag skriva lite om vad jag ska göra i Sydney och om annat random skoj. Kika på't om ni vill! Peace out

2 kommentarer: