lördag 21 januari 2012

22 dagar kvar

Imorgon är det exakt tre veckor kvar. Det känns konstigt, men kul. Overkligt, typ. Tänk att Hannah G redan är där. Insane!

Idag är en sådan dag då man undrar varför man inte var klokare igår. Men det var kul så länge de varade! Hängde i Linné med min fina Hannah (Johansson) och lite kompisar till henne, mycket trevligt. Om jag varit klok hade jag nog åkt hem samtidigt om henne, men icke. Det blev lite mera vin i Vasa. Inte mitt smartaste drag, men det var trevligt det med!

När jag till slut lyckades komma upp ur sängen imorse (ett krig med min kropp, hysteriskt mycket träningsvärk) blev jag som ett litet barn på julafton när jag såg snön! ÅH vad glad jag blev. Tog en promenad med hunden som var helt överlycklig hon med! Ikväll var tanken att jag skulle dricka öl med Hannah (igen) men får se om jag orkar ta mig ur sängen.. Blir nog till att teckna färdigt en bild på min älskade systerson William och kanske träna lite, får ringa tösan och diskutera saken! Kram, folket!
  
jag och min Hannah


lycklig Lisa


William



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar