fredag 25 maj 2012

Nu ar hosten/vintern verkligen har! Svinkallt. Visst, ni kanske tanker att "ja, men det ar i alla fall varmare an svensk vinter" - ja, men vi har isolering i vaggarna och varme i hela huset, plus att vi har ordentliga klader dar hemma. Det kanns kallare har nar det ar 15 grader an nar det ar -5 hemma, just for att ar det 15 grader ute ar det 15 eller lagre inne har nere. Med detta kommer forkylningen! Har bara ont i halsen och ar hangig, sa det ar ingen fara an sa lange. Idag blaser det, men ar soligt, sa jag ska ta mig ut pa en promenad, sen far jag se vart kvallen bar av.

Igarkvall hyrde jag och Nat, Gamo's flickvan, massa skrackisar och kopte vin och choklad. Det blev en mysig kvall har hemma i Five Dock! Vi tankte forst ta oss till nagon pub, men det var for blasigt och kallt sa vi valde soffan och film. Mycket mojligt att denna kvall blir likadan, vilket inte gor mig eller min hals nagot alls. Sokte ocksa ett jobb igar, spelade lite musik med var van Iain och bokade tid med posten for att fixa mitt RSA kort (har antligen allt jag behover)! Ganska produktiv fredag anda. Det var aven min alskade mammas fodelsedag, GRATTIS basta du! Hoppas du firas/firades ordentligt dar hemma.

Imorgon ska jag och Josh ta oss ut till Hannah pa Hillsong och se vad kyrkan har att erbjuda, sen blir det antagligen middag. Antligen far jag se hur min alskade van har det!

Nu ska jag ga och ta vara pa dagen!

Kramar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar