måndag 28 maj 2012

Fina dagar

Hola!

I sondags hade jag och Josh en helt underbar kvall med Hannah pa Hillsong! Ni som kanner mig vet att jag har lite svart att placera mig sjalv nar det galler min tro, men jag vet i alla fall att jag kanner mig hemma och lugn nar jag sjunger fina lovsanger i kyrkan. Hillsong church ar dock ingen vanlig kyrka, utan har ar det en stooor stor hall fylld med 100-tals, ja kanske 1000-tals manniskor som sjunger och ber. Otroligt haftigt, vare sig man kallar sig kristen eller inte!

Efter gudstjansten gick vi hem till nagra av Hannahs vanner och tittade pa reprisen av Eurovision. En blandning av folk fran Sverige, USA, Tyskland, Norge, Wales, Australien (Josh, haha) och Canada satt och hejade pa och sjong med till Loreen. Vi hade en supertrevlig kvall med jattefina manniskor. Valdigt givande kvall.






Igar var jag i skolan och gjorde ett prov, sen sa satte jag och ett gang oss pa var vanliga pub (Strawberry Hills Hotel) och hade det trevligt. Josh kom in vid 5-tiden, och vi drog oss mot Circular Quay dar vi tittade pa ljusspel, Vivid festival ar staden just nu, ungefar som vi har kring jul hemma i Goteborg! Jattefint. Efter detta gick vi en liten promenad till Operan som ocksa hade jattefina bilder att erbjuda, sen satte vi oss pa en Italiensk restaurang och at god mat. Klockan halv tio var det dags for bio, Dark Shadows (awesome!), sen blev det till att aka hem och sova.










Hoppas ni mar bra dar hemma, horde att ni haft varmt och gott medans vi huttrat har nere!

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar