fredag 18 maj 2012

17e maj

Firade sa klart 17e maj har nere eftersom Karin ar norska! Mycket trevlig dag som firades med bubbel och sol!


 Jag har det bra har borta, jobbar inte pa puben langre sa ar lite pank men annars ar det finfint! Jag ska forsoka fixa lite gig och overleva som sangare, kan bli meckigt, men en utmaning som blir himla spannande. Kanns bra! Det ar ju det jag vill gora. Musik, alltsa.

Idag ska jag och Karin hitta pa nagonting, gardagen blev inte som planerad och jag akte in till stan och vande (vilket kostade mig lojligt mycket pengar for ingenting) sa jag ser verkligen fram emot denna lordagkvallen! Antingen mots vi i stan eller sa kommer Karin hit over lite kak och vin kan jag tanka mig. Klockan ar redan halv 4 och jag har bara stadat och tittat film idag, sa nu ska jag passa pa att ta en promenad i det fina vadret innan solen gar ner!

Vi hors snart
Puss och kram
S








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar