onsdag 18 april 2012

Saknar solen!

Hej!
Idag ar det daligt vader igen, dock lite battre an igar och i forrgar da det regnade nagot helt sjukt (Goteborgsregn ar rena duggregnet i jamforelese med detta monsoon-regnet!). Jag saknar stranden valdigt mycket, speciellt min och Hannahs dag i Bondi. Jag och Josh funderar pa att ta en svang upp till Byron Bay for sol och bad nagon helg lite langre fram, nar jag har tjanat lite pengar. Det ser jag fram emot!
Jag och min Hannah pa Bondi Beach i februari
Idag ska jag plugga plugga plugga, sen blir det jobb. Dar emellan ska jag fixa med mitt tax file number sa att jag kan borja fa mina pengar fran puben.

Aven om det ar host och jag saknar solen sa ar det faktiskt mysigt med regn nar man har en pojk och tanda ljus att mysa med framfor sin favoritfilm (Hitta Nemo, sa klart!).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar