onsdag 4 april 2012

Hi!

Kom precis hem fran jobbet. Var bara dar i typ tva timmar, men hann lara mig en hel del och det kandes bra! Har lite papper jag maste fixa med skatt och bankkonto och santdara, sen ar jag good to go och kan borja tjana lite pengar. Det verkar vara en klassisk aussie lokalpub med massa stammisar och locals, passar mig perfekt. Plus att det ar nara hemma och det stanger som senast runt midnatt.

Imorgon ska jag, Jo och en kille fran klassen fotas for en tidning. Var sanglarare forklarade haromdagen att en snubbe skulle gora nagot Blues-projekt och var pa var masterclass for att hitta nagra som skulle passa bra att fota och tydligen sa fastnade han for oss, typ. Det blir sakert kul!

Vi har for ovrigt haft underbart vader idag. 26 grader och sol! Satt pa taket och bara njot en stund innan jobbet. Det har an sa lange varit mer sommar nu under hosten an under sjalva sommaren som var valdigt regnig. Om hosten haller sig sahar fin sa gor det mig ingenting att sommaren ar slut har nere! Det ar som en fin svensk sommar nu ungefar. Plus palmer och hajar.


Nu sitter jag mest och vantar pa mina pojkar. Josh slutar snart jobba och Gamo ar med nagra fran "ganget" och tavlar om vem som kan ata mest chicken schnitzel, inga konstigheter alls.



Ta hand om er
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar