lördag 21 april 2012

I fredags gick jag och Josh ut och at middag pa en italiensk restaurang! God mat och gott vin. Efter detta overraskade han mig med att ta med mig till Luna Park, dar vi akte the Ferris Wheel med utsikt over Harbour Bridge och Operan. Jattevackert!






Igar akte vi for att fixa det dar himla RSA kortet. Nar vi kom fram visade det sig att jag behovde annu en sak for att fa gora kortet, namligen ett aus kreditkort. Mitt kort som jag bestallde for flera veckor sedan blev skickat till fel adress, sa jag har ett konto men inget kort att visa upp, vilket innebar att jag far vanta ytterligare en vecka. Meckigt, men det loser sig.

Pa kvallen jobbade jag pa puben, en busy lordag med Engagement Party och massa massa gaster. Det var kul, men lite stressigt. Mitt langsta pass an sa lange ocksa, 6h kanske inte ar sa mycket, men jag har inte jobbat pa ett tag. Gott med pengar, och tiden gick anda relativt snabbt nar vi hade som mest att gora. Plus att folk ar supertrevliga (med vissa undantag, sa klart) och det ar jattego stamning. Jag trivs kalasbra!

Idag sitter jag med en essay som ska in ikvall. har typ 700 ord kvar, taggar med choklad och musik. Josh och Gamo ar och jobbar och ska ha lite boys night ikvall sa jag blir ensam hela kvallen. Anda ganska skont!

Just det, jag och Josh har flyttat in i samma rum nu, sa vi kan hyra ut "mitt" rum till nagon. Blir sa himla mycket billigare for mig, plus att det ar lika bra med tanke pa att vi alltid hanger i hans rum anda, haha. Sa ja, lillan borjar vaxa upp har borta; skaffat pojkvan som jag bor tillsammans med pa andra sidan jorden! Tanka sig, det sag ni inte komma va?
Nepp, inte jag heller.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar