lördag 7 april 2012

Glad Pask!

Igar fixade jag svensk pasklunch at mig och Josh, vilket var mycket populart (till och med sillen, cred till J.D.!). Drack Peach Schnapps som nubbe och forsokte sjunga nubbevisor, men slappte det ganska fort.



Pa kvallen kom Maria och Ling och halsade pa med vin och choklad, jattemysigt! Det spelades kort och olspel innan tjejerna akte tillbaka in till stan for att ga ut och slarva Marias sista kvall har i Sydney. Jag och Josh stannade hemma och tog det lugnt.


Idag ska vi fira Josh's mormor klockan 3, sen lite senare hamtar vi upp min Hannah i stan for att sedan fira Pask en gang till har hemma! Underbart. Imorgon blir det en Sofia och Hannah dag, sen pa kvallen ska jag plugga plugga plugga! Inlamningar i veckan, sa satter mig och gor dem imorgon kvall.

Jag mar bra, men langtar efter er dar hemma. Speciellt efter att jag skypade med familjen som firade Pask dar hemma.

Mar ni bra? Kanner att det har vart lite si och sa med kommentarer, det far ni bli battre pa!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar