lördag 31 mars 2012

1:a April

Idag ar det forsta april! Har inte rakat ut for nagot prank an sa lange. Josh har akt till jobbet och Gamo ar inte hemma, sa jag tror jag klarar mig!

Guess what? Jag har fatt jobb!! Eller ja, jag ska provjobba pa onsdag, och om de gillar mig sa har jag jobb 15-20h i veckan. Kanns jattebra. Inte langt bort fran oss heller, en kvart att ga ungefar. De ringde igar, en dag efter jag lamnade min resume.

Josh hade ju sin Graduation i fredags, tyvarr missade jag honom den kvallen. Jag var och drack lite vin hemma hos en van, sen nar vi val akte in till stan sa hade Josh's mobil dott sa vi fick aldrig firat honom. Kvallen var dock valdigt lyckad anda, och Josh hade en fin kvall han med!

Igar var en bra dag. Jag, Iain och Josh satt ute i solen pa taket i princip hela dagen. Pa kvallen gick vi till skateparken har i narheten dar det var nagon tavling, sen gick jag och Josh ut och at middag.

Jag mar ohyggligt bra just nu - foralskad, fatt jobb och far sjunga. Life's gooood!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar