måndag 19 mars 2012

En forkyld Sofia

En forkyld men glad Sofia ligger har i sangen med Josh dator och funderar over vad som borde finnas med i mitt CV! Gick hem tidigare fran skolan idag, kunde knappt halla ogonen oppna och hela kroppen gjorde ont, ni vet sadar som det kanns nar man ar sjuker. Akte hem och lagade lite mat och vilade, mar mycket battre nu. Ska soka jobb nu i veckan, hoppas pa att det loser sig fort sa att jag kommer igang och tjanar lite pengar.

I lordags var vi ute och slarvade i stora staden S (jag tar det forsiktigt mamma och pappa, lovar!), mycket trevligt! I sondags gjorde jag i princip ingenting, tog det vaaldigt passivt. Himla gott! Hoppas ni mar finnemang dar hemma, for det gor jag! Puss och kram






PS. Mamma och pappa eller systra mi, om ni laser det har sa ring mig! Min mobil vill inte riktigt vara med nar det galler sms eller samtal till svealand, men fran gar bra.

1 kommentar:

  1. jag drömde att jag hade flyttat till Kalifornien. Och det hade du, Annie och Sara också gjort. konstigt det där haha. Hoppas du har det fint!

    SvaraRadera